4. august 2013

On my way


Så er jeg på den igen. Denne gang er det bare lidt anderledes. Mens I læser dette indlæg sidder jeg højst sandsynligt på flyet, på vej til byen som aldrig sover. Efter at have tilbragt et par dage i New York City smutter jeg videre og møder min kommende værtsfamilie. Gud, hvor jeg glæder mig !! Lige nu ville jeg bare opdatere jer en smule, så hvis I har lyst til at følge med i momentet, så kan I jo tjekke min Insta. 
Der vil selvfølgelig komme en del mere om det hele, når jeg er landet i Springfield, så stay tuned! 

Tusinde kys til alle jer dejlige læsere !! 

Ps. Billedet er fra en af de dejlige dage i Paris' gader. 

12 kommentarer:

  1. hav nu en fantastisk tur! <3

    SvarSlet
  2. Hvor ser du bare skøn ud! :) Nyd det på max! <3

    bysoniablog.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Så dejlig at se på! -Håber at du har det skønt <3

    SvarSlet
  4. Nyd det! Er lige kommet hjem og savner det helt vildt! Håber det bliver den bedste oplevelse :)

    SvarSlet
  5. Lyder virkelig fedt! Er det high school du skal på?

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet