14. august 2013

new york city


New York er fantastisk! Jeg havde en dejlig tur med en masse dejlige mennesker! Oh my.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det var SÅ lækkert! 

Lige nu sidder jeg og venter på at skulle til mit første baseball game. Alt er over alt forventning her i USA. Jeg vil ikke hjem.. Skolen starter på mandag, og jeg er mere end klar! Jeg har styr på hvor min locker er, hvilke lokaler jeg skal gå til osv. Jeg har endda allerede fået venner, haha! 
Er I startet i skole? Kys 

13 kommentarer:

  1. Det lyder som om du har det vildt fedt, man ville virkelig ønske man var dig lige nu!

    SvarSlet
  2. Lyder virkelig fantastisk! Bliver helt misundelig! :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes selv at et års studering i udlandet, lyder virkelig spændende! Det er helt klart noget jeg ville læse mere om, når jeg nærmer mig enden af folkeskolen. ;)

    SvarSlet
  4. lyder fantastisk! hvor er det skønt for dig!

    SvarSlet
  5. Hvilket bureau er du rejst med? :)

    SvarSlet
  6. Det lyder virkelig fedt! Jeg starter den 26. :) Og at starte i New York gør det jo bare endnu mere dejligt! xx

    bysoniablog.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Det lyder helt vildt fedt!! glæder mig til at føgle med! :-))

    http://www.idalarsen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  8. Det lyder fantastisk, misundelse herfra!

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Fantatiske billeder! Kommer helt til at tænkte på hvor meget jeg savner den by...
    Tænkte på om du ville følges? Du kan skrive en kommentar på mit seneste indlæg hvis du vil :-)
    Knus livsofiek.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Gud hvor er jeg misundelig!
    En af mine største drømme er helt sikkert at komme til NY!
    Glæder mig til at læse mere om det fra dig :)

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet
  11. Nice billeder! Jeg er misundelig! Jeg vil også gerne afsted! Vil du ikke følges?
    http://turquoise-and-caicos.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet
  12. floote billeder!

    kig forbi http://martine-salling.blogspot.dk

    SvarSlet