14. juni 2013

untitled

  Pigerne og jeg er startet på en ny serie ved navn Awkward. Jeg elsker den! Den er mega akavet, super sjov og fangende, hvis I spørger mig. Jeg er allerede godt igang med første sæson! Derudover er youtube og tumblr også en smule fristende i øjeblikket (hehe læseferie). Ovenover er et udpluk af mine yndlings tumblrbilleder lige for tiden. 

Btw. Så var vi ude og spise på sticks på strandvejen og i biffen i går. Det var helt vildt hyggeligt nede ved vandet og The great Gatsby er virkelig god! 

Kys

Ps. Jeg overlevede fysik. Jeg kom ud meget tilfreds med 7 (!!!), som jeg synes er utrolig godt i forhold til at jeg er dum som en dør til fysik, haha! 

14 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig vild med serien Awkward, den er så sjov!
    - Hvor ser I den henne? Og tillykke med 7-tallet <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak !! Ja, den er så sjov :)

      Slet
  2. Har du en tumblr? - hvis ja, hvad hedder den så? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har jeg :) Den hedder anotherxxuniverse og er linket i bunden af bloggen :)

      Slet
  3. Hvad hedder din tumblr?

    SvarSlet
  4. Hvor ser i serien henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du sender mig en mail, skal jeg nok svare dig, men jeg har ikke lyst til at skrive det her offentligt :) Håber det er ok ;)

      Slet
  5. Iiih elsker awkward, den bedste serie! Og tillykke med 7-tallet, var også oppe i fysik i dag, var skræmt til døden, haha.
    Kys kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja awkward er fantastisk !! Tak søde, håber det gik godt, hehe. Kys

      Slet
  6. Hvor er collagerne lavet? :)

    SvarSlet
  7. Eeelsker Awkward! Mine veninder og jeg så de to første sæsoner på en weekend, haha ;-) Stort tillykke med 7-tallet!

    SvarSlet
  8. Vil du ikke lave et inlæg hvor du fortæller hivlke blogs du læser?

    SvarSlet