9. juni 2013

recently

Det er mega fedt at være på vej ud af folkeskole, men.. Eksamen !! Jeg har været oppe i dansk og fik et dejligt 10-tal. Wuhu! På torsdag lander jeg i fysiklokalet (what to do?!?!?) og derefter kommer engelsk. Jeg glæder mig virkelig til det er overstået! 
Ovenover ser I bl.a. to af mine overspringshandlinger (min væreste fjende). Jeg har drukket iskaffe, spist kirsebær, været på vine (I er velkomne til at følge) og meget mere. 

Hvad har I været oppe i? Og held og lykke til resten!

Kys

Ps. Wow, bloggen er jo næsten blevet bombet med indlæg de seneste dage! Haha, min vilde ironi tager lige over. 

33 kommentarer:

  1. Jeg skal op i fysik/kemi på tirsdag! Jeg glæder mig IKKE (det bliver min død). - Har også været til mundtlig engelsk, hvilket ikke var slemt efter min mening :)

    - held og lykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde !! Glæder mig at engelsk ikke var så slemt ;)

      Slet
  2. Held og lykke med de kommende eksaminer! :)

    SvarSlet
  3. Held og lykke med det hele :) Lyder som ren fraad med det laekre spiselige :)

    SvarSlet
  4. Held og lykke med resten af eksaminerne, har været oppe i fysik, hvilket gik rigtig godt - hvad var dit fordybelsesområde i dansk?
    fed blog btw

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tillykke med fysik! Jeg havde trukket romantikken :)

      Slet
  5. Held og lykke med det hele, og tilkke med 10 tallet i dansk :)
    -Jeg var oppe i fysik i torsdags, hvor jeg fik 10(Jaaa, haha) og havde været rigtig nervøs, men det var overhovdet ikke slemt!

    SvarSlet
  6. Held og lykke smukke! -Haha følger dig allerede på Vine, så dejlige video du har! <3

    SvarSlet
  7. Hvor høj er du?

    SvarSlet
  8. Åhh held og lykke!

    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Jeg skal op i dansk, engelsk, fysik OG tysk (!!)
    Virkelig flot med 10-tallet <3

    SvarSlet
  10. Jeg har været oppe i samfundsfag - fik 12 (!!!!)

    Jeg mangler fysik/kemi - imorgen :O, mundtlig matematik, dansk, engelsk.. øv

    SvarSlet
  11. Hvilke billederedigerings programmer bruger du? altså bare sådan generelt

    og held og lykke med fysik!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bruger camerabag2 :) Tusinde tak!

      Slet
  12. Tillykke med 10-tallet og held og lykke med de kommende eksamener!<3
    Jeg har selv været oppe i dansk, og fik 12 - hvilket jeg er super glad for!!:-D Og har faktisk også været oppe i engelsk, som ikke er så slemt - gik i hvert fald derfra med et 10-tal! Så nu er har jeg kun 3 eksamener tilbage: Matematik, Kristendom og fysik!!:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med begge !! Held og lykke med resten <3

      Slet
  13. Jeg troede virkelig også fysik var en killer, men det er faktisk meget lettere end man tror, og tiden går utrolig hurtigt. Jeg fatter normalt under halvdelen af det vi lærer i fysik og jeg havde slet ikke forberedt mig ligeså meget som alle andre fra min klasse. Jeg var oppe idag, og regnede højst med et 4 tal, men kom ud med et 12 tal! Alle dem jeg kender der har været oppe i fysik er virkelig positivt overraskede over hvor let det er, og hvor stille og rolig en stemning der er. Hold da op det var en lang kommentar, haha!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tusinde tak for hjælpen! Jeg synes ikke det var lettere end forventet, men jeg er også dummere end en dør til fysik, haha !! Og tillykke!

      Slet
  14. Men held og lykke, du skal nok klare det! :-)

    SvarSlet
  15. Hvilke eksaminer har du været oppe i? Hvad fik du? Jeg elsker din blog Xxx

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været oppe i dansk og fik 10 og fysik og fik 7 :) Tak!

      Slet
  16. Hvorfor svarer du ikke på folks kommentarer?
    Det er slet ikke ondt ment, undrede mig bare, btw fed blog! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt ok. Jeg har bare haft så travlt her på seneste, så har helt glemt det :) Tak!

      Slet
    2. Arhh tænkte jeg nok, kan bare ikke tage de der bloggere der kun svarer nogle af de folk der kommenterer. Haha ej, tænkte heller ikke at du var sådan :)

      Slet