28. juni 2013

translokation 2013


Se smilet på alles læber. Jeg havde en fantastisk dag i går, med nogle fantastiske venner, som jeg kommer til at savne af hele mit hjerte. At afslutte grundskolen, var ikke helt let. Jeg grinte, græd, og havde en bunke følelser jeg ikke vidste hvordan jeg skulle håntere. Jeg har fået et afgangsbevis med nogle karakterer, som jeg er meget stolt af, og det kunne ikke være bedre. Nu drager jeg ud på et eventyr, som jeg ikke ved hvad venter, men det skal nok blive godt, det er jeg sikker på!  

Tusinde kys til alle 

14 kommentarer:

  1. Åh, stort tillykke! I ser jo alle megafine ud! Gætter på der skal festes i aften, haha ;) Du må ellers have alt helt med dig fremover :)

    SvarSlet
  2. Hvor er I fine alle sammen <3 Håber du havde en god aften!

    SvarSlet
  3. Håber I havde en skøn aften - det er en meget speciel følelse, ja...<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en dejlig aften! Håber jeres var ligeså skøn <3

      Slet
  4. Åh tillykke! Hvor er I flotte :-)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke!
    Jeg fik mit eksamensbevis i dag, og hold op hvor det specielt, så mange følelser <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og tillykke til dig! Ja, det er meget specielt :)

      Slet
  6. Hvor er i fine alle sammen!
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hvor er din kjole fra? Du er virkelig smuk!

    SvarSlet