29. juni 2013

my newest

Jep, totalt useriøs på næstsidste billede, men det skal der også være plads til. 

Ovenover ser I mine seneste køb. Jeg er helt vildt glad for det hele, og jeg kommer klart til at bruge det meget. Jakken er købt i Gina Tricot og begge shorts i Zara. 
Senere i dag, skal jeg sige mit første USA-farvel.. Min moster/bigsis (26 år) skal på roadtrip gennem the States med hendes veninder, og kommer ikke hjem, før jeg er taget afsted. Det skal nok blive sørgeligt.. 

Kys 

Btw. Stay tuned. Jeg har fået en "Grundskolegave" af mine forældre, som I nok skal få at se snarest. 
  

43 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede ting! :) Især shortsene :)

    SvarSlet
  2. Åååh, nogle lækre sager! Glæder mig til at se grundskolegaven :)

    SvarSlet
  3. Vil du ikke beskrive, hvordan du har lavet dit layout her på bloggen? forstår selvfølgelig godt, at du ikke vil gå i detaljer så folk kan kopier det. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville gerne, men det er en del tid siden, så jeg kan ikke rigtigt huske det. Jeg googlede bare en masse css koder, til hvordan man gjorde de ting, jeg gerne ville have :)

      Slet
  4. Hvor meget gav du for shortsene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg desværre ikke huske, men det var ikke så galt :)

      Slet
  5. Hvor er de shorts bare for lækre! hvor meget gav du for dem med neon lyserødt skær ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg desværre ikke huske.. :)

      Slet
  6. såååå lækre sagder søde!

    SvarSlet
  7. Elsker de mønstrede shorts :)

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  8. Så lækre ting!

    http://niendemaj.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Så pisse fede ting! -Og hvor er du dejlig at se på... <3

    SvarSlet
  10. hvem har taget billederne?

    SvarSlet
  11. Hvor er du smuk, elsker virkelig alle tingene!

    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. iih, nogle lækre ting! Elsker især de mønstrede shorts!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er også helt vild med dem!

      Slet
  13. Hvordan er jakken i størrelsen? Skulle have købt den i butikken idag, men den var udsolgt i xs og s, så skal bestille den på nettet..
    Hvad størrelse din, og hvor høj er du? Håber du vil svare smukke!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså jeg har købt den i Large, så den ikke sidder tight :) Men jeg er 166 :)

      Slet
  14. Ej hvor har du dog nogle lækre stænger!
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Så fede køb. Elsker jakken og det lidt useriøse billede <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! Haha ja, jeg er jo så flot på det billede!

      Slet
  16. Hvor er din kjole fra? Den du havde på til translokation?! Den var virkelig smuk! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Har du et link til den? Og hvor har du købt den og til hvilken pris?

      Slet
    2. Ooog hvilken størrelse er din i? :)

      Slet
    3. Jeg fandt den på Nelly.com i en størrelse small til omkring 300 kr. :)

      Slet
  17. Eeeej, altså hvor er det nogle fine shorts. OG du har virkelig gode shorts-ben ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, hvor er du sød! :)

      Slet
  18. Ved du egentlig om man skal være tidligt ude med at meddele de der hjemme sider at man godt vil gå i High School? Da jeg nemlig overvejer det <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du mener at du vil efter sommeren, er det alt for sent.. Men jeg blev meldt til i November :)

      Slet
    2. Jeg havde ikke tænkt mig efter sommerferien men først efter næste sommerferie :-) Så måske kan det godt lade sig gøre ;-)

      Slet
  19. Hvordan er begge shorts i størrelsen? På modellerne, ser begge shorts nemlig store ud :) Super fine sommer køb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror de er meget normale. Ved det ikke helt :)

      Slet
  20. hvad bruger du til at redigere disse billeder?

    SvarSlet