31. maj 2013


Uhh! Da jeg blev kontaktet af Lux-case, var jeg så heldig også at modtage et cover selv, så det er jeg meget glad for! Jeg synes det her er super fint, meget enkelt og passer godt til enhver lejlighed. I kan finde coveret lige her.

Derudover havde vi jo som sagt sidste skoledag i går, og hold da op for en oplevelse! Jeg blev smurt fra top til tå i diverse dressinger og barberskum, og smidt i søen et par gange. 
Til vores show lavede vi en super fed video, som I kan se lige her! Hvad synes I om den? 

Kys 

11 kommentarer:

  1. Det lyder virkelig godt & din Klasse er generelt pisse lækker. Sjov og overlegen video xoxo

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint!

    Den video er bare genial! Hahahah, fik lige dagens griner :P

    SvarSlet
  3. Lækkert cover, hehe - og rigtig fin video! :)

    SvarSlet
  4. jeg er helt vild med videoen - og sikke et lækkert cover!

    SvarSlet
  5. Må vi ikke se billeder af jer i jeres udklædninger

    SvarSlet
  6. Vildt lækkert cover, og sej video! Ved du om man kan få rabat på coveret nogen steder? :-)

    SvarSlet